نظارت استصوابی را 100 درصد قبول دارم/ مسئولان دولتی خارج از وقت اداری میتوانند تبلیغات کنند
نظارت استصوابی را 100 درصد قبول دارم/ مسئولان دولتی خارج از وقت اداری میتوانند تبلیغات کنند
وزیر کشور در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه "آیا شما به عنوان وزیر کشور نظارت استصوابی را قبول دارید؟" اظهار داشت: بنده صددرصد نظارت استصوابی را قبول دارم.
وزیر کشور در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه "آیا شما به عنوان وزیر کشور نظارت استصوابی را قبول دارید؟" اظهار داشت: بنده صددرصد نظارت استصوابی را قبول دارم.