دپوی 34هزار خودرو در کارخانه‌جات خودروسازی بم/ گمرک اجازه ترخیص نمی‌دهد + فیلم و عکس

دپوی 34هزار خودرو در کارخانه‌جات خودروسازی بم/ گمرک اجازه ترخیص نمی‌دهد + فیلم و عکس

استاندار کرمان از دپوی 34هزار خودروی کارخانه‌جات بم خبر داد و گفت: به‌دلیل عدم ارائه اسناد و اوراق لازم گمرک اجازه خروج این خودروها را نمی‌دهد.

استاندار کرمان از دپوی 34هزار خودروی کارخانه‌جات بم خبر داد و گفت: به‌دلیل عدم ارائه اسناد و اوراق لازم گمرک اجازه خروج این خودروها را نمی‌دهد.