مدیربهره برداری و توسعه آبفای استان تهران گفت: از مشترکین تهرانی میخواهیم با کاهش مصرف آب به میزان 20 درصد، برای عبور از بحران کم آبی به ما کمک کنند تا مانندسال های گذشته بدون هیچ مشکلی از بحران خشکسالی عبور کنیم.
مدیربهره برداری و توسعه آبفای استان تهران گفت: از مشترکین تهرانی میخواهیم با کاهش مصرف آب به میزان 20 درصد، برای عبور از بحران کم آبی به ما کمک کنند تا مانندسال های گذشته بدون هیچ مشکلی از بحران خشکسالی عبور کنیم.