چرا 475 میلیون دلار زغال سنگ وارد کشور شد؟

چرا 475 میلیون دلار زغال سنگ وارد کشور شد؟

دبیر انجمن زغال سنگ ایران گفت: در شرایط ارزی فعلی کشور که دچار تنگنای ارزی هستیم در شش ماهه نخست امسال,‌ 475 میلیون دلار زغال سنگ, کک و مشتقات زغال سنگ وارد کشور شده است.

دبیر انجمن زغال سنگ ایران گفت: در شرایط ارزی فعلی کشور که دچار تنگنای ارزی هستیم در شش ماهه نخست امسال,‌ 475 میلیون دلار زغال سنگ, کک و مشتقات زغال سنگ وارد کشور شده است.