ایران در ۱۰ گذشته ۴۵۰ میلیارد دلار از دست داد

ایران در ۱۰ گذشته ۴۵۰ میلیارد دلار از دست داد

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که در ۱۰ سال گذشته، تحریم‌ها باعث شده‌اند نفت ایران درآمدی ۴۵۰ میلیارد دلاری را از دست بدهد.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران می‌گوید که در ۱۰ سال گذشته، تحریم‌ها باعث شده‌اند نفت ایران درآمدی ۴۵۰ میلیارد دلاری را از دست بدهد.