در این روز‌ها که اینترنت قطع است مخابرات دست در جیب مردم کرده!

در این روز‌ها که اینترنت قطع است مخابرات دست در جیب مردم کرده!

گزارشها حاکی از افزایش قبوض مشترکین تلفن ثابت است. موضوعی که حتی یک نماینده مجلس در گفتگو با دیده‌بان ایران به آن اشاره کرده و گفته است: مخابرات در این روزها که اینترنت قطع است دست در جیب مردم کرده و میخواهد درآمد خود را از طریق گران کردن آبونمان تلفن‌های ثابت جبران کند. مخابرات نمیتواند مشکل خود را حل کند بنابراین بودجه خود را اینگونه تامین میکند.

گزارشها حاکی از افزایش قبوض مشترکین تلفن ثابت است. موضوعی که حتی یک نماینده مجلس در گفتگو با دیده‌بان ایران به آن اشاره کرده و گفته است: مخابرات در این روزها که اینترنت قطع است دست در جیب مردم کرده و میخواهد درآمد خود را از طریق گران کردن آبونمان تلفن‌های ثابت جبران کند. مخابرات نمیتواند مشکل خود را حل کند بنابراین بودجه خود را اینگونه تامین میکند.