بغوزیان با اشاره به رانتی که همچنان در بخش ارزی کشور وجود دارد، گفت: اگر برخی ارز ۲۶ هزار تومانی را بگیرند و کالای وارداتی را برمبنای ارز ۳۶ هزار تومان بفروشند باز هم رانت گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود دارد و این موضوع نشان میدهد که ناظرین این حوزه ضعیف عمل میکنند که هنوز هم این رانت وجود دارد.
بغوزیان با اشاره به رانتی که همچنان در بخش ارزی کشور وجود دارد، گفت: اگر برخی ارز ۲۶ هزار تومانی را بگیرند و کالای وارداتی را برمبنای ارز ۳۶ هزار تومان بفروشند باز هم رانت گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود دارد و این موضوع نشان میدهد که ناظرین این حوزه ضعیف عمل میکنند که هنوز هم این رانت وجود دارد.