چرا وقتی صرافها با نرخ 34 هزار تومان فروشنده هستند، مردم دلار 36 هزاری میخرند؟
چرا وقتی صرافها با نرخ 34 هزار تومان فروشنده هستند، مردم دلار 36 هزاری میخرند؟
سخنگوی بازار متشکل ارزی با تأکید براینکه آمار عملکرد بازار نشان میدهد صرافها فروشنده اصلی این روزها هستند، گفت: چرا در شرایطی که صرافها در کانال 34 هزار تومان فروشنده هستند، مردم 2 هزار تومان گرانتر دلار می خرند؟
سخنگوی بازار متشکل ارزی با تأکید براینکه آمار عملکرد بازار نشان میدهد صرافها فروشنده اصلی این روزها هستند، گفت: چرا در شرایطی که صرافها در کانال 34 هزار تومان فروشنده هستند، مردم 2 هزار تومان گرانتر دلار می خرند؟