مدیر دفتر بهرهبرداری از تاسیسات آبفای استان تهران گفت: یکی از شاخص های ارتقای بهرهوری شبکههای توزیع آب، میزان هدررفت آب از شبکه توزیع بوده که این شاخص در شهر تهران هم اکنون ۲۲.۲۴ درصد است.
مدیر دفتر بهرهبرداری از تاسیسات آبفای استان تهران گفت: یکی از شاخص های ارتقای بهرهوری شبکههای توزیع آب، میزان هدررفت آب از شبکه توزیع بوده که این شاخص در شهر تهران هم اکنون ۲۲.۲۴ درصد است.