آخرین خبر‌ها از واردات و رجیستری آیفون ۱۴

آخرین خبر‌ها از واردات و رجیستری آیفون ۱۴

درحالی که حدود یک ماه از ورود آیفون ۱۴ به کشور می‌گذرد، همچنان امکان رجیستری این تلفن همراه وجود ندارد؛ اتفاقی که گمرک دلیل آن را عدم فعال‌سازی پرداخت حقوق و عوراض گمرکی در سیستم مربوطه عنوان کرده است.

درحالی که حدود یک ماه از ورود آیفون ۱۴ به کشور می‌گذرد، همچنان امکان رجیستری این تلفن همراه وجود ندارد؛ اتفاقی که گمرک دلیل آن را عدم فعال‌سازی پرداخت حقوق و عوراض گمرکی در سیستم مربوطه عنوان کرده است.