نئوکلاسیکهای وطنی با استدلالهایی، بازپسگیری بنگاه از سوءاستفادهچیها را غلط و مصداق مصادره میدانند و از حق مالک جدید برای تعطیل کردن بنگاه دفاع میکنند، در این یادداشت خواهیم دید که نگاه نئوکلاسیکها در مورد خصوصیسازی ایراد بنیادین دارد.
نئوکلاسیکهای وطنی با استدلالهایی، بازپسگیری بنگاه از سوءاستفادهچیها را غلط و مصداق مصادره میدانند و از حق مالک جدید برای تعطیل کردن بنگاه دفاع میکنند، در این یادداشت خواهیم دید که نگاه نئوکلاسیکها در مورد خصوصیسازی ایراد بنیادین دارد.