نظارت استصوابی را 100درصد قبول دارم/ مسئولان دولتی خارج از وقت اداری می‌توانند تبلیغات کنند

نظارت استصوابی را 100درصد قبول دارم/ مسئولان دولتی خارج از وقت اداری می‌توانند تبلیغات کنند

وزیر کشور در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر "آیا شما به‌عنوان وزیر کشور نظارت استصوابی را قبول دارید؟" اظهار داشت: بنده صددرصد نظارت استصوابی را قبول دارم چرا که یک قانون است و خلاف آن نمی‌توان عمل کرد.

وزیر کشور در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر "آیا شما به‌عنوان وزیر کشور نظارت استصوابی را قبول دارید؟" اظهار داشت: بنده صددرصد نظارت استصوابی را قبول دارم چرا که یک قانون است و خلاف آن نمی‌توان عمل کرد.