20 میلیون سهامدار از سجام سود گرفتند

20 میلیون سهامدار از سجام سود گرفتند

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد در 7 ماه گذشته بیش از 20 میلیون سهامدار از طریق سامانه اطلاعات مشتریان (سجام) سود سنواتی دریافت کردند.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد در 7 ماه گذشته بیش از 20 میلیون سهامدار از طریق سامانه اطلاعات مشتریان (سجام) سود سنواتی دریافت کردند.