بهره‌برداری از 413 واگن باری و لوکوموتیو

بهره‌برداری از 413 واگن باری و لوکوموتیو

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در دومین مرحله طی سال 1401، 413 واگن باری و لوکوموتیو به ارزش 1027 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در دومین مرحله طی سال 1401، 413 واگن باری و لوکوموتیو به ارزش 1027 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.