رکوردشکنی پایتختنشینان در مصرف آب/ قطع آب بدمصرفها ادامه دارد
رکوردشکنی پایتختنشینان در مصرف آب/ قطع آب بدمصرفها ادامه دارد
باوجود گذر از پیک مصرف آب در تابستان، همچنان مصرف آب در کشور رقمی بالا است، تا جایی که حتی در پایتخت رکورد جدیدی از مصرف ثبت شده و مصرف از نقطه اوج در تابستان نیز عبور کرده است در همین راستا قرار شده آب مشترکان بد مصرف قطع شود.
باوجود گذر از پیک مصرف آب در تابستان، همچنان مصرف آب در کشور رقمی بالا است، تا جایی که حتی در پایتخت رکورد جدیدی از مصرف ثبت شده و مصرف از نقطه اوج در تابستان نیز عبور کرده است در همین راستا قرار شده آب مشترکان بد مصرف قطع شود.