مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از انجام مذاکرات با کشورهای همسایه برای واردات گاز خبر داد و گفت: مذاکرات برای واردات صورت گرفته و در حال پیشرفت است و اکنون آمادگی و زیرساخت برای واردات گاز وجود دارد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از انجام مذاکرات با کشورهای همسایه برای واردات گاز خبر داد و گفت: مذاکرات برای واردات صورت گرفته و در حال پیشرفت است و اکنون آمادگی و زیرساخت برای واردات گاز وجود دارد.