واکنش عجیب مخابرات به از دست دادن کرسی مهم بین‌المللی

واکنش عجیب مخابرات به از دست دادن کرسی مهم بین‌المللی

وزارت ارتباطات و مخابرات ایران یک کرسی مهم بین المللی را به دلیل عدم قدرت لابی و چانه زنی از دست دادند، اما فکر می‌کنید واکنش آن‌ها برای از دست رفتن این کرسی بین المللی چیست؟

وزارت ارتباطات و مخابرات ایران یک کرسی مهم بین المللی را به دلیل عدم قدرت لابی و چانه زنی از دست دادند، اما فکر می‌کنید واکنش آن‌ها برای از دست رفتن این کرسی بین المللی چیست؟