چگونه متوجه شویم سختی کار به ما تعلق گرفته است؟

چگونه متوجه شویم سختی کار به ما تعلق گرفته است؟

کارشناس روابط کار درباره چگونگی اینکه سختی کار به فرد تعلق گرفته است یا خیر می گوید:کارگر با مراجعه به تأمین اجتماعی می تواند متوجه شود که کارفرما سهم سختی کار4درصد را پرداخت کرده است یا خیر؟

کارشناس روابط کار درباره چگونگی اینکه سختی کار به فرد تعلق گرفته است یا خیر می گوید:کارگر با مراجعه به تأمین اجتماعی می تواند متوجه شود که کارفرما سهم سختی کار4درصد را پرداخت کرده است یا خیر؟