رئیس سازمان خصوصیسازی: برای عرضه بلوکهای مدیریتی سرخابیها تا دی فرصت داریم
رئیس سازمان خصوصیسازی: برای عرضه بلوکهای مدیریتی سرخابیها تا دی فرصت داریم
رئیس سازمان خصوصیسازی با بیان "در حال مذاکره هستیم تا بلوکهای مدیریتی سرخابیها واگذار شود و تا دیماه مشکل مالکیت مشترک وجود نداشته باشد"، گفت: برای اینکه مالکیت دولت به کمتر از 50درصد برسد، باید 41درصد دیگر سهام دو تیم هم فروخته شود.
رئیس سازمان خصوصیسازی با بیان "در حال مذاکره هستیم تا بلوکهای مدیریتی سرخابیها واگذار شود و تا دیماه مشکل مالکیت مشترک وجود نداشته باشد"، گفت: برای اینکه مالکیت دولت به کمتر از 50درصد برسد، باید 41درصد دیگر سهام دو تیم هم فروخته شود.