اگر CNG نبود ایران واردکننده بنزین می‌شد

اگر CNG نبود ایران واردکننده بنزین می‌شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه "اگر CNG نبود ایران واردکننده بنزین می‌شد"، گفت: 2 هزار و 536 جایگاه CNG در کشور راه‌اندازی شده و روزانه 23.5 میلیون لیتر CNG مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه "اگر CNG نبود ایران واردکننده بنزین می‌شد"، گفت: 2 هزار و 536 جایگاه CNG در کشور راه‌اندازی شده و روزانه 23.5 میلیون لیتر CNG مصرف می‌شود.