ژاپنی‌ها ۲ دستگاه ایکس ری کانتینری به بندر چابهار اهدا کردند

ژاپنی‌ها ۲ دستگاه ایکس ری کانتینری به بندر چابهار اهدا کردند

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان گفت: ژاپن دو دستگاه ایکس‌ری به بندر چابهار اهدا کرده است که به زودی در اسکله شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری چابهار راه‌اندازی می‌شود.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان گفت: ژاپن دو دستگاه ایکس‌ری به بندر چابهار اهدا کرده است که به زودی در اسکله شهید بهشتی و اسکله شهید کلانتری چابهار راه‌اندازی می‌شود.