نماد «پرسپولیس» فردا در فرابورس بازگشایی می‌شود

نماد «پرسپولیس» فردا در فرابورس بازگشایی می‌شود

نماد باشگاه پرسپولیس پس از درج در فرابورس، فردا(چهارشنبه) برای اولین بار در تابلو نارنجی بازار پایه گشایش می‌یابد و سهام آن دادوستد می شود.

نماد باشگاه پرسپولیس پس از درج در فرابورس، فردا(چهارشنبه) برای اولین بار در تابلو نارنجی بازار پایه گشایش می‌یابد و سهام آن دادوستد می شود.