مدیرکل اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: بیش از 105 هزار دام در استان تهران برای مقابله با بیماری شاربن (سیاه زخم) و بروسلوز (تب مالت) واکسینه شد.
مدیرکل اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: بیش از 105 هزار دام در استان تهران برای مقابله با بیماری شاربن (سیاه زخم) و بروسلوز (تب مالت) واکسینه شد.