قول وزیر نفت برای استقرار دو دکل حفاری استحصال آب ژرف
قول وزیر نفت برای استقرار دو دکل حفاری استحصال آب ژرف
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از قول وزیر نفت برای استقرار دو دستگاه دکل حفاری نفت برای استحصال آب ژرف در سیستان و بلوچستان خبر داد.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از قول وزیر نفت برای استقرار دو دستگاه دکل حفاری نفت برای استحصال آب ژرف در سیستان و بلوچستان خبر داد.