درگاه ملی خدمات دولت ماه آینده افتتاح میشود
درگاه ملی خدمات دولت ماه آینده افتتاح میشود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درگاه ملی خدمات دولت ماه آینده با حضور و دستور رییسجمهور به بهرهبرداری میرسد .
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درگاه ملی خدمات دولت ماه آینده با حضور و دستور رییسجمهور به بهرهبرداری میرسد .