کشتیها بار ایران را در امارات تخلیه و بارگیری میکنند/ ۵٠٠ میلیون دلار ایران در جیب امارات!
کشتیها بار ایران را در امارات تخلیه و بارگیری میکنند/ ۵٠٠ میلیون دلار ایران در جیب امارات!
عضو هیات مدیره کانون موسسات حمل و نقل اظهار داشت: در حال حاضر لاینرها ترجیح میدهند که بار ایران را در امارات تخلیه و بارگیری کنند. تردد هر کانتینر بین بندر عباس و دوبی ۵٠٠ دلار هزینه اضافی برای ایران در پی دارد و سالانه یک میلیون کانتینر متعلق به ایران در دوبی تخلیه و بارگیری میشود به عبارت دیگر همین روند برای امارات ۵٠٠ میلیون دلار درآمدزایی دارد و ایران بابت عدم کارایی بنادر خود که ارتباطی هم به تحریمها ندارد، ۵٠٠ میلیون دلار را دور میاندازد.
عضو هیات مدیره کانون موسسات حمل و نقل اظهار داشت: در حال حاضر لاینرها ترجیح میدهند که بار ایران را در امارات تخلیه و بارگیری کنند. تردد هر کانتینر بین بندر عباس و دوبی ۵٠٠ دلار هزینه اضافی برای ایران در پی دارد و سالانه یک میلیون کانتینر متعلق به ایران در دوبی تخلیه و بارگیری میشود به عبارت دیگر همین روند برای امارات ۵٠٠ میلیون دلار درآمدزایی دارد و ایران بابت عدم کارایی بنادر خود که ارتباطی هم به تحریمها ندارد، ۵٠٠ میلیون دلار را دور میاندازد.