هرمزگان به قطب پالایشی کشور تبدیل می‌شود/ قراردادهای جدید در بخش صنایع تکمیلی در راه است

هرمزگان به قطب پالایشی کشور تبدیل می‌شود/ قراردادهای جدید در بخش صنایع تکمیلی در راه است

وزیر نفت گفت: در یک سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد حدود 24 میلیارد دلار پروژه جدید در استان هرمزگان تعریف و آغاز شده و در سال‌های آینده این استان به قطب پالایشی کشور تبدیل خواهد شد.

وزیر نفت گفت: در یک سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد حدود 24 میلیارد دلار پروژه جدید در استان هرمزگان تعریف و آغاز شده و در سال‌های آینده این استان به قطب پالایشی کشور تبدیل خواهد شد.