ساعت کاری ادارات از سوم شهریور به روال عادی باز میگردد
ساعت کاری ادارات از سوم شهریور به روال عادی باز میگردد
سخنگوی صنعت برق گفت: طبق مصوبه هیات دولت ساعت کار ادارات و موسسات از سوم شهریور به روال عادی بازمیگردد.
سخنگوی صنعت برق گفت: طبق مصوبه هیات دولت ساعت کار ادارات و موسسات از سوم شهریور به روال عادی بازمیگردد.