غول فناوری آلمان یعنی شرکت زیمنس به دلیل توییت تمسخرآمیز خود درباره توربین پمپاژ گاز خط لوله نورد استریم 1 که به دلیل تحریمهای بین المللی علیه روسیه هنوز در آلمان است، عذرخواهی کرد.
غول فناوری آلمان یعنی شرکت زیمنس به دلیل توییت تمسخرآمیز خود درباره توربین پمپاژ گاز خط لوله نورد استریم 1 که به دلیل تحریمهای بین المللی علیه روسیه هنوز در آلمان است، عذرخواهی کرد.