شرکت ایرانسل بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد.
شرکت ایرانسل بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد.