بسته اینترنت هدیه خبرنگاران ایرانسلی فعال شد

بسته اینترنت هدیه خبرنگاران ایرانسلی فعال شد

شرکت ایرانسل بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد.

شرکت ایرانسل بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسبت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه 200 گیگابایتی خبرنگاران را فعال کرد.