نایبرئیس کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: یکی از خطرناکترین تبعات واردات گاز روسیه برای ما این است که به پشتوانه واردات به احتمال زیاد تلاش برای توسعه و استفاده از میادین گازی ایران به طور کلی متوقف میشود و ایران واردکنندهبودن را میپذیرد و هر جا و هر وقت روسیه بازار فروش نداشت ایران باید گازش را بخرد.
نایبرئیس کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: یکی از خطرناکترین تبعات واردات گاز روسیه برای ما این است که به پشتوانه واردات به احتمال زیاد تلاش برای توسعه و استفاده از میادین گازی ایران به طور کلی متوقف میشود و ایران واردکنندهبودن را میپذیرد و هر جا و هر وقت روسیه بازار فروش نداشت ایران باید گازش را بخرد.