وزیر ارتباطات: مهمترین وجه سفرهای رئیسجمهوری «گرهگشایی» بود
وزیر ارتباطات: مهمترین وجه سفرهای رئیسجمهوری «گرهگشایی» بود
وزیر ارتباطات با اشاره به دور نخست سفرهای استانی رئیسجمهوری در فضای مجازی نوشت: مهمترین وجه سفرهای رئیسجمهوری «گرهگشایی» بود. گرهگشایی از کار مردم و همدلی و تسکین آلام کسانی که صدایشان به جایی نمیرسید.
وزیر ارتباطات با اشاره به دور نخست سفرهای استانی رئیسجمهوری در فضای مجازی نوشت: مهمترین وجه سفرهای رئیسجمهوری «گرهگشایی» بود. گرهگشایی از کار مردم و همدلی و تسکین آلام کسانی که صدایشان به جایی نمیرسید.