44 هزار تُن محمولههای یک فروندکشتیِ بزرگ حامل گندم که هفته گذشته در بندر اقیانوسی شهید بهشتی چابهار پهلو گرفته بود، تخلیه و به این ترتیب، این مقدار گندم به ذخایر میلیونی این محصول استراتژیک کشور افزوده شد.
44 هزار تُن محمولههای یک فروندکشتیِ بزرگ حامل گندم که هفته گذشته در بندر اقیانوسی شهید بهشتی چابهار پهلو گرفته بود، تخلیه و به این ترتیب، این مقدار گندم به ذخایر میلیونی این محصول استراتژیک کشور افزوده شد.