یک کارشناس درباره بلاتکلیف ماندن افزایش حقوق بازنشستگان گفت: حتی اگر سازمان تامین اجتماعی هم اطلاعیه صادر کند، من فکر نمی کنم اطلاعیه راهگشا باشد و احتمالا خواهد گفت نمایندگان دولت در این خصوص تعیین تکلیف کنند. بر همین اساس، من فکر میکنم توپ هنوز در زمین دولت است.
یک کارشناس درباره بلاتکلیف ماندن افزایش حقوق بازنشستگان گفت: حتی اگر سازمان تامین اجتماعی هم اطلاعیه صادر کند، من فکر نمی کنم اطلاعیه راهگشا باشد و احتمالا خواهد گفت نمایندگان دولت در این خصوص تعیین تکلیف کنند. بر همین اساس، من فکر میکنم توپ هنوز در زمین دولت است.