از همه شهروندان پایتخت درخواست میشود با کاهش مصرف برق و بهویژه خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ تا ۱۸ ما را در تأمین برق موردنیاز یاری کنند.
از همه شهروندان پایتخت درخواست میشود با کاهش مصرف برق و بهویژه خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ تا ۱۸ ما را در تأمین برق موردنیاز یاری کنند.