رییس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: ما نمیدانیم چه اتفاقی میافتد، ولی انتظار ما از هیات امنا، مصوبهای بوده که خودشان قبلا تایید کردند و برای دولت فرستادند. دیر و زود است، اما سوخت و سوز نیست.
رییس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: ما نمیدانیم چه اتفاقی میافتد، ولی انتظار ما از هیات امنا، مصوبهای بوده که خودشان قبلا تایید کردند و برای دولت فرستادند. دیر و زود است، اما سوخت و سوز نیست.