مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که تابستان امسال را به گونهای آغاز کردیم که تجربه ناخوشایند خاموشیهای سال گذشته در خاطرهها باقی مانده بود، گفت: با اجرای دقیق و گسترده برنامههای مدیریت بار، موفق به گذر از ایام اوج مصرف برق بدون خاموشی شدیم.
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که تابستان امسال را به گونهای آغاز کردیم که تجربه ناخوشایند خاموشیهای سال گذشته در خاطرهها باقی مانده بود، گفت: با اجرای دقیق و گسترده برنامههای مدیریت بار، موفق به گذر از ایام اوج مصرف برق بدون خاموشی شدیم.