مدیرعامل فولکس‌واگن پس از مدیریت پرفراز و نشیب برکنار شد

مدیرعامل فولکس‌واگن پس از مدیریت پرفراز و نشیب برکنار شد

پس از رای هیئت نظارت فولکس واگن که هربرت دیس، مدیرعامل این شرکت را به علت اقدامات اشتباه مجبور به کناره گیری از سمت خود پس از 4 سال کرد، این خودروساز اعلام کرد که اولیور بلوم، مدیر عامل پورشه جانشین وی خواهد شد.

پس از رای هیئت نظارت فولکس واگن که هربرت دیس، مدیرعامل این شرکت را به علت اقدامات اشتباه مجبور به کناره گیری از سمت خود پس از 4 سال کرد، این خودروساز اعلام کرد که اولیور بلوم، مدیر عامل پورشه جانشین وی خواهد شد.