چرا کارگروه فراقوهای مبارزه با زمینخواری تشکیل جلسه نمیدهد؟
چرا کارگروه فراقوهای مبارزه با زمینخواری تشکیل جلسه نمیدهد؟
درحالی اولین جلسه کارگروه فراقوهای مبارزه با زمینخواری اسفندماه سال گذشته برگزار شد که طی 4 ماه اخیر این کارگروه دیگر تشکیل جلسه نداده است.
درحالی اولین جلسه کارگروه فراقوهای مبارزه با زمینخواری اسفندماه سال گذشته برگزار شد که طی 4 ماه اخیر این کارگروه دیگر تشکیل جلسه نداده است.