معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سوخت کم سولفور داخلی کفاف نیازها را نمی دهد، گفت:به دنبال افزایش این سوخت با همکاری وزارت نفت هستیم.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سوخت کم سولفور داخلی کفاف نیازها را نمی دهد، گفت:به دنبال افزایش این سوخت با همکاری وزارت نفت هستیم.