احتمال ورود گاز به بورس/فروش گاز مازاد در بورس انرژی از طریق صرفهجویی
احتمال ورود گاز به بورس/فروش گاز مازاد در بورس انرژی از طریق صرفهجویی
سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: اگر دولت و قوانین بالادستی اجازه دهند و نهادهای مربوطه مقدار مصرف حداقلی برای مشترکان مشخص کنند، آنها میتوانند از طریق صرفهجویی و بهینهسازی مازاد مصرف گاز خود را در بورس انرژی عرضه کنند.
سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: اگر دولت و قوانین بالادستی اجازه دهند و نهادهای مربوطه مقدار مصرف حداقلی برای مشترکان مشخص کنند، آنها میتوانند از طریق صرفهجویی و بهینهسازی مازاد مصرف گاز خود را در بورس انرژی عرضه کنند.