وزیر نیرو: 38 درصد مشترکان برق پاداش صرفه‌جویی گرفتند

وزیر نیرو: 38 درصد مشترکان برق پاداش صرفه‌جویی گرفتند

وزیر نیرو با اشاره به وفای به عهد دولت در خصوص پاداش به مشترکان صرفه‌جو، گفت: بر اساس قبوضی که از ابتدای خردادماه تاکنون صادر شده حدودا 38 درصد مشترکان برق موفق به دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند.

وزیر نیرو با اشاره به وفای به عهد دولت در خصوص پاداش به مشترکان صرفه‌جو، گفت: بر اساس قبوضی که از ابتدای خردادماه تاکنون صادر شده حدودا 38 درصد مشترکان برق موفق به دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند.