سهمیه قیر دستگاه‌های اجرایی از ماه آینده اعلام می‌شود

سهمیه قیر دستگاه‌های اجرایی از ماه آینده اعلام می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه قیر تهاتری دستگاه‌های اجرایی در سال 1401، به صورت دو ماهه اعلام می‌شود تا عملکرد آن‌ها در اجرای قانون، مورد پایش قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه قیر تهاتری دستگاه‌های اجرایی در سال 1401، به صورت دو ماهه اعلام می‌شود تا عملکرد آن‌ها در اجرای قانون، مورد پایش قرار گیرد.