سهمیه قیر دستگاههای اجرایی از ماه آینده اعلام میشود
سهمیه قیر دستگاههای اجرایی از ماه آینده اعلام میشود
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی گفت: سهمیه قیر تهاتری دستگاههای اجرایی در سال 1401، به صورت دو ماهه اعلام میشود تا عملکرد آنها در اجرای قانون، مورد پایش قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی گفت: سهمیه قیر تهاتری دستگاههای اجرایی در سال 1401، به صورت دو ماهه اعلام میشود تا عملکرد آنها در اجرای قانون، مورد پایش قرار گیرد.