کشتی جدید اقیانوسپیمای حامل 65هزار تن گندم وارد کشور شد
کشتی جدید اقیانوسپیمای حامل 65هزار تن گندم وارد کشور شد
شرکت بازرگانی دولتی ایران با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: یک فروند کشتی اقیانوسپیمای حامل بیش از 65هزار تن گندم خریداریشده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر شهید بهشتی چابهار پهلو گرفت.
شرکت بازرگانی دولتی ایران با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: یک فروند کشتی اقیانوسپیمای حامل بیش از 65هزار تن گندم خریداریشده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر شهید بهشتی چابهار پهلو گرفت.