مدیرکل هوشمندسازی توانیر گفت : با توجه به تداوم گرما در روزهای آینده پیش بینی می کنیم که مصرف برق از 66 هزار مگاوات عبور کند. از مصرف کنندگان درخواست می کنم در مصرف برق صرفه جویی کنند.
مدیرکل هوشمندسازی توانیر گفت : با توجه به تداوم گرما در روزهای آینده پیش بینی می کنیم که مصرف برق از 66 هزار مگاوات عبور کند. از مصرف کنندگان درخواست می کنم در مصرف برق صرفه جویی کنند.