سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: قطع برق در چند نقطه از منطقه "قاسمآباد" که امروز رخ داد، ربطی به گرما و اوج بار در شبکه نداشت و ناشی از بروز اتفاق در شبکه بود که به سرعت رفع شد.
سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: قطع برق در چند نقطه از منطقه "قاسمآباد" که امروز رخ داد، ربطی به گرما و اوج بار در شبکه نداشت و ناشی از بروز اتفاق در شبکه بود که به سرعت رفع شد.