تهران و دوشنبه بر توسعه همکاریها در حوزه انرژی تأکید کردند
تهران و دوشنبه بر توسعه همکاریها در حوزه انرژی تأکید کردند
معاون امور بینالملل و بازرگانی وزیر نفت در ادامه مسیر احیای دیپلماسی انرژی ایران ضمن دیدار و گفتگو با هیاتی از تاجیکستان به ریاست قائم مقام وزیر صنعت و فناوریهای نو، بر توسعه همکارهای اقتصادی دو کشور تأکید کرد.
معاون امور بینالملل و بازرگانی وزیر نفت در ادامه مسیر احیای دیپلماسی انرژی ایران ضمن دیدار و گفتگو با هیاتی از تاجیکستان به ریاست قائم مقام وزیر صنعت و فناوریهای نو، بر توسعه همکارهای اقتصادی دو کشور تأکید کرد.