صرفهجویی 5700 مگاواتی صنعت برق با اعمال برنامههای مدیریت مصرف در کشور
صرفهجویی 5700 مگاواتی صنعت برق با اعمال برنامههای مدیریت مصرف در کشور
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با بیان اینکه با مجموعهای از اقدامات توانستیم خردادماه را به خوبی پشت سر بگذاریم، گفت: با اعمال برنامههای دقیق مدیریت مصرف در تمامی بخشهای اداری، تجاری، صنایع، خانگی و غیره توانستهایم 5700 مگاوات صرفهجویی کنیم.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با بیان اینکه با مجموعهای از اقدامات توانستیم خردادماه را به خوبی پشت سر بگذاریم، گفت: با اعمال برنامههای دقیق مدیریت مصرف در تمامی بخشهای اداری، تجاری، صنایع، خانگی و غیره توانستهایم 5700 مگاوات صرفهجویی کنیم.