گریزگاههای اخذ سود مازاد از وام گیرندگان تا یک ماه آینده مسدود میشود
گریزگاههای اخذ سود مازاد از وام گیرندگان تا یک ماه آینده مسدود میشود
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه برخی بانکها مفرها و گریزگاههایی برای اخذ سود مازاد بر مصوبات شورای پول و اعتبار از تسهیلات گیرندگان یافتهاند، از بسته شدن این روزنهها تا یک ماه آینده توسط این شورا خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه برخی بانکها مفرها و گریزگاههایی برای اخذ سود مازاد بر مصوبات شورای پول و اعتبار از تسهیلات گیرندگان یافتهاند، از بسته شدن این روزنهها تا یک ماه آینده توسط این شورا خبر داد.