وزارت صنعت اعلام کرد با تعاملات صورت گرفته با گمرک قرار است پرداخت حقوق ورودی بهصورت اقساطی انجام شود تا از این طریق مشکل واردکنندگان ماشینآلاتی که مشابه ساخت داخل ندارند، رفع شود.
وزارت صنعت اعلام کرد با تعاملات صورت گرفته با گمرک قرار است پرداخت حقوق ورودی بهصورت اقساطی انجام شود تا از این طریق مشکل واردکنندگان ماشینآلاتی که مشابه ساخت داخل ندارند، رفع شود.